|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

استقرار میز خدمت در شرکت آب منطقه ای گلستان

در اجرای بخشنامه ریاست محترم جمهوری و باهدف رعایت حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع در نظام اداری، از اول مرداد ماه سال جاری میز خدمت در شرکت آب منطقه ای گلستان آغاز به کار کرده است و پذیرای مراجعه کنندگان به شرکت می باشد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مدیر عامل این شرکت اظهار کرد: هدف از استقرار و اجرای میز خدمت، تکریم ارباب رجوع، جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت، جلوگیری از سرگردانی مردم در شرکت، و همچنین ایجاد نظام اداری پاسخگو و کارآمد است.
مهندس علی نظری افزود: میز خدمت حضوری بدین منظور ایجاد شده است تا ارباب رجوع در کمترین زمان ممکن پاسخ قانونی برای در خواست خود را دریافت کند چرا که شفافیت و پاسخگو بودن در برابر مردم آثار مثبتی در جامعه به وجود
می آورد.
وی تصریح کرد: از دیگر اهداف ایجاد میز خدمت سازمان های اجرایی، بالا بردن سرعت، دقت، ارتقاء سلامت اداری و رعایت عدالت در ارائه ی خدمات می باشد.

 

کد خبر: 2249
  تاریخ خبر : 24 شهریور 1397
 روابط عمومی
 724
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 100
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 25,576
  • بازدید دیروز : 40,575
  • کل بازدید : 23,405,370
  • آخرین به روزرسانی : 1 اردیبهشت 1403 11:04:30
  • شناسه IP شما : 18.116.63.236

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :