|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

ارائه 27 خدمت الکترونیک از طریق دفاتر پستی و پیشخوان به متقاضیان بخش آب در استان

سرپرست دفتر فناوری اطلاعات وتوسعه مدیریت شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با هدف بررسی عملکرد ارائه خدمات شرکت به شهروندان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، بازدید میدانی از دفاتر منتخب در شهرهای گرگان و آق قلا صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس اسماعیل گرزین با بیان اینکه از تعداد 99 خدمت مصوب سازمان اداری و استخدامی کشور برای شرکت های آب منطقه ای ، تعداد 50 خدمت، الکترونیکی شده است، افزود: تعداد 27 خدمت به صورت الکترونیک از طریق دفاتر پستی و دفاتر پیشخوان منتخب به متقاضیان محترم استان ارائه می شود وتوسعه آن در دست پیگیری است.

وی افزود: به منظور بررسی عملکرد ارائه خدمت به شهروندان از طریق دفاتر پیشخوان دولت، با حضور مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت ، نماینده اداره کل پست استان و تعدادی از کارشناسان ذیربط، از دفاتر پیشخوان منتخب بازدید و مشکلات موجود احصاء و مقرر شد اقدامات لازم به منظور افزایش کیفیت ارائه خدمات ورضایت مندی ارباب رجوع صورت پذیرد.

کد خبر: 2870
  تاریخ خبر : 31 خرداد 1399
  آخرین به‌روزرسانی : 31 خرداد 1399
 روابط عمومی
 656
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 72
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 4,467
  • بازدید دیروز : 36,305
  • کل بازدید : 23,343,686
  • آخرین به روزرسانی : 30 فروردین 1403 10:35:50
  • شناسه IP شما : 3.129.209.84

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :