اخبار کوتاه شرکت آب منطقه ای گلستان
ذخیره 106 میلیون متر مکعب آب در سدهای استان گلستان
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقهای گلستان گفت: در حال حاضر106 میلیون متر مکعب آب در مخازن 12 سد بزرگ مخزني استان ذخیره شده است. مهندس سید "محسن حسینی" در کمیته برنامه ریزی توزیع آب سدهای استان افزود: این میزان آب 42 درصد حجم کل مخازن سدهای استان را تشکیل می دهد.
به گفته وی، حجم مخزن سدهای استان بالغ بر 253 میلیون مترمکعب می باشد.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت کمیته برنامه ریزی توزیع آب سدهای استان گلستان، تصریح کرد: این کمیته که با حضور دستگاههای اجرایی مرتبط نظیر آب منطقهای، جهاد کشاورزی، شیلات، ستاد حوادث استانداري و فرمانداريهاي مرتبط تشكيل ميشود، مسائل مربوط به توزیع آب سدها به کشاورزان و بهره برداران آب بررسی میکند.
شركت آب منطقهاي گلستان آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان می باشد
مدير عامل شركت آب منطقهاي گلستان گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع این اداره آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان می باشد.
مهندس" نادعلي حاجيلري" افزود: اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در زمینه مصرف بهینه آب و ارتباط نزدیک و صمیمانه با مردم موجب افزایش رضایتمندی همشهریان در ارائه خدمات می شود.
وی گفت: شفاف سازی مشکلات و مسائل از جمله ضرورت های خدمت رسانی به مردم می باشد.
به گفته وی، رسیدگی به انتقادات و پیشنهادهای همشهریان می تواند خدمت رسانی را کار آمد و اثر بخش کند.
حاجيلري خاطر نشان کرد: تلاش همه جانبه برای رضایت ارباب رجوع و تمرکز برای رفع مشکلات مراجعه کنندگان به ادارات و خدمت گیرندگان از اصول بنیادین طرح تکریم ارباب رجوع می باشد.
بزودی خدمات الکترونیک آب منطقهای گلستان به شهروندان ارائه می شود
معاون برنامهریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقهای گلستان گفت: بزودی فاز یک خدمات الکترونیک این شرکت به شهروندان ارائه می شود. مهندس "ایرج حیدریان" افزود: با بهرهبرداری از این طرح، خدمات اختصاصی این شرکت نظیر صدور مجوز لایروبی، کفشکنی، چاه به جای چاه، تغییر قدرت منصوبات، تمدید پروانه بهره برداری از چاه از طریق الکترونیک ارائه می شود.
به گفته وی، سه خدمت عمومی سنجش نگرش مراجعین، رسیدگی به شکایات و نظام پیشنهادات نیز از طریق خدمات الکرونیک قابل ارائه است.
حیدریان با بیان اینکه سهولت در رسیدگی به امور مردم را از جمله اهداف ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان عنوان کرد و افزود: عدم وابستگی مراجعات به زمان و مکان، کاهش سفرهای درون شهری و بین شهری از دیگر اهداف اجرایی شدن این خدمات می باشد.