|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

با حضور بازرسان شركت مديريت منابع آب ايران؛

ارتقای نظام سلامت اداری در شرکت آب منطقه ای گلستان بررسی شد

نشست تبیین راهکارهای مقابله با نقاط آسیب پذیر و تشریح و پیاده سازی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری با حضور مهندس مهدی جهانيان رئيس گروه بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت مديريت منابع آب ايران و هیئت همراه  در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد..



نشست تبیین راهکارهای مقابله با نقاط آسیب پذیر و تشریح و پیاده سازی قانون ارتقاء سلامت نظام اداری با حضور مهندس مهدی جهانيان رئيس گروه بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت مديريت منابع آب ايران و هیئت همراه  در سالن اجتماعات شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، در این جلسه که رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل، معاونين و مديران و روساي ستادي و شهرستانهای شرکت نیز حضور داشتند، مهندس ایرج حیدریان بیان کرد: جلسات ارتقاء سلامت نظام اداري به صورت مستمر در این شرکت برگزار می شود و تاکنون نتایج خوبی در بهبود فعالیت همکاران داشته است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شرکت در حوزه نظام سلامت اداری از بدو تأسیس تاکنون، اظهار داشت: تلاش زیادی در طول این مدت به عمل آمده است تا عملکرد شرکت در سطح قابل قبولی قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با اشاره به اهداف شرکت در ارتقاء نظام سلامت اداری و نیز راهکارهای تحقّق این اهداف و پیاده سازی نظام مدیریت عملکرد گفت: رعایت قوانین و مقررات، نظارت دقیق و مستمر بر امور و استفاده از نیرو انسانی متعهد، متخصص و مسئولیت پذیر، از عوامل مهم و مؤثر در راهکارهای اصلاحی شاخص های سلامت اداری محسوب می شود.

حیدریان گفت:روند افزایش مصرف آب در کنار مشکلات ناشی از خشکسالی سالهای اخیر، برداشت از چاههای غیرمجاز و اضافه برداشت از چاههای دارای پروانه بهره برداري نگران کننده است و براساس مشاهدات کارشناسی و بروز برخی علائم بحرانی از جمله فرونشست زمین،پیش روی آب شور در برخی مناطق شاهد علائم بروز بحران در استان هستیم که باید از همین امروز به فکر چاره باشیم تا دچار بحران در دشت نشویم.

مهدی جهانيان رئيس گروه بازرسي و پاسخگويي به شكايات شركت مديريت منابع آب ايران هم با اشاره به اهداف تشکیل این نشست گفت: شناسایی نقاط آسيب پذير احتمالي بخشهاي عمومي و آب وزارت نيرو و راهكارهاي مقابله با آن و بررسی قانون ارتقاء سلامت نظام از مهمترین اهداف برگزاری این نشست ها در استانهاست.

وی افزود: تعیین شاخصهای تاثیرگذار در سلامت نظام اداری، بررسی و شناخت گلوگاههای آسیب پذیر احتمالی و ارائه راهکارهای موثر در جهت کاهش آسیب های اداری و ارتقاء سلامت از اهم وظایف این کمیته است.

جهانیان بیان کرد: نحوه برخورد با چاههای غیرمجاز و اضافه برداشت از چاههای دارای مجوز، نحوه تخصیص آب، اعمال حدود بستر حریم رودخانه ها و پایین بودن سطح آگاهی عمومی در خصوص آسیب اضافه برداشت ها از سفره های زیر زمینی  را از نقاط آسیب پذیر است.

وي یادآور شد:برای مقابله با نقاط آسیب پذیر اجرای زمانبندی مراحل انجام کار در صدور پروانه های تخصیص برداشت حفر چاه و تغییر محل، ثبت و به روزرسانی اطلاعات به تفکیک دشتها و نوع مصرف در پورتال شرکت آب منطقه ای و ابلاغ ردیف نوبت تخصیص به متقاضیان بهترین راهکار است.

رئیس گروه بازرسی و پاسخگویی به شکایات شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهارداشت: اعمال جرایم اجتماعی، تعیین تکلیف چاههای فاقد پروانه فرم يك و پنج، اعلام عمومی آگهی ممنوعیت برداشت منابع آب، ابلاغ آگهی ممنوعیت برداشت به مراجع سیاسی و دستگاههای نظارتی بصورت رسمی، نظارت جدی بر عملکرد مأموران ماده 30 و بازدید از چاههای دارای مجوز با برداشت غیرمجاز از دیگر راهکارهای مقابله با آسیب های احتمالی است.

تعریف و تسریع فرایند گردش کار مجوز کمیسیون 215، پیاده کردن نرم افزار تملک اراضی، عدم تجزیه خریدهای عمده و خرید های کوچک در برگزاری مناقصات از جمله راهکارهای ارائه شده توسط جهانیان بازرس شرکت مدیریت منابع آب ایران بود.

در ادامه نشست، حاضران به ارائه پیشنهادها و طرح آخرین برنامه های جاری و راهبردهای آتی و آسیب شناسی نظام مدیریت عملکرد شرکت با در نظر گرفتن نقاط قوت و ضعف در راستای ارتقای سلامت اداری پرداختند .

کد خبر: 1394
  تاریخ خبر : 4 تیر 1393
 1026
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 126
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 47
  • بازدید دیروز : 34,016
  • کل بازدید : 22,683,530
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 17:40:04
  • شناسه IP شما : 18.232.169.110

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :