|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

به میزبانی کانون بازنشستگان صنعت آب و برق گلستان؛

هجدهمین گردهمایی سراسری کانون های بازنشستگان صنعت آب و برق کشور برگزارشد

هجدهمین گردهمایی سراسری کانون های بازنشستگان صنعت آب و برق کشور با حضور دکتر علی دانش منفرد رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق کشور، مهندس کرم رضایی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر ،روسای کانون های بازنشستگان صنعت آب و برق سراسر کشور، مدیران عامل، معاونین و مدیران صنعت آب و برق گلستان در گرگان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،دکترعلی دانش منفرد رئیس هیات مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق کشور در این گردهمایی گفت: در منشور مقام معظم رهبری در مورد سیاست های اداری کشور یک بند نیز در خصوص بازنشستگان است که از تجارب آن ها باید استفاده کرد و این خواسته معقول و منطقی است که ما داریم و وزارت‌خانه نیز بایست این خواسته را عملی نماید.
وی افزود: تا جایی که بشود باید به این قشر کمک کرد و وظیفه داریم که نسبت به بازنشستگان نگاهی مثبت داشته باشیم و می‌شود هم قانون را لحاظ کرد و هم به بازنشسته کمک کرد.
رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان صنعت آب و برق کشور تصریح کرد: با احترام به بازنشستگان، شاغلان هم به آینده امیدوار می‌شوند واگر عنایتی به بازنشستگان نشود شاغلین هم ناامید می‌شوند و این برای ما یک وظیفه است.
دانش منفرد افزود: این افراد با امکاناتی کم و با سختی تلاش کردند تا امروز صنعت آب و برق کشور خود را نشان بدهد.
وی با اشاره به تشکل بازنشستگان صنعت آب و برق کشور گفت: در دنیا و ایران این تشکل‌ها موثرند و تاثیری بیشتر از احزاب هم دارند.
دانش منفرد اظهار کرد: کارهای کانون باید با تعامل با مدیریت باشد و نباید با آن معارض باشد، تا ایده‌آل راه زیادی باقی مانده و تنها راه موفقیت نیز نگاه رو به جلو و قدردانی از داشته‌ها است.
وی تاکید کرد: باید رابطه کانون‌ها با مدیریت را قوی کرده، حریم بازنشستگان را حفظ  و انس و الفت بیشتری به وجود بیاوریم و هم‌اکنون باید شعار را کنار بگذاریم و وارد میدان عمل شویم.
در ادامه مهندس  کرم رضایی معاون منابع انسانی و تحقیقات شرکت توانیر ضمن تشکر از مساعدتها و تلاش اعضا کانون بازنشستگان صنعت آب و برق و مدیران عامل در برگزاری این گردهمایی در استان گلستان بیان داشت:بازنشستگان دنیایی از علم و تجربه می باشند. و ما باید نهایت استفاده از علم و تجارب بازنشستگان را ببریم.
مهندس کرم رضایی اضافه کرد: کانون بازنشستگان باید جایگاه علم و تجربه برای پیشرفت کشور باشد. باید جایگاه بازنشستگان را ارتقا بدهیم و به نظرات آنها اهمیت بدهیم. بازنشستگان بهترین،با تجربه ترین و عالم ترین افراد جامعه هستند که باید تجربیات ناب خود را به جوانان انتقال دهند و با آموزش آنها،از آنها افراد توانمندی بسازند.
وی در ادامه به تشریح بندهای از بخش نامه وزیر ویژه بازنشستگان پرداخت.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان نیز در این مراسم گفت: باید قدردان کسانی باشیم که عمر خود را در صنعت آب و برق سپری کردند.
 مهندس قاسم شهابی افزود: نگاه ما به بازنشستگان نگاهی ویژه است و نباید بگذاریم که آنها در استان کوچک‌ترین مشکلی را حس کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان گلستان گفت: امروز کانون بازنشستگان صنعت آب و برق از انسجام خوبی برخوردار است و با همه وجود هیچ یک از خواسته‌های به حق آنان را دریغ نمی‌کنیم.
 همچنین مهندس سید مرتضی خاندوزی دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب وبرق استان گلستان در ابتدای این گردهمایی گفت: در این گردهمایی بیش از 80 کانون بازنشستگی متشکل از شرکت‌های برق منطقه ای، آب منطقه ای، ستادی وزارت نیرو، شرکت‌های توزیع نیروی برق کشور و آب و فاضلاب شهری و روستایی استانها، شرکت مدیریت منابع آب ایران، سازمان توسعه برق ایران و شرکت توانیر  حضور دارند و از همه مدیران صنعت آب و برق استان به جهت تعامل مناسب قدردانی نمود.
وی اهتمام بر بهبود وضع معیشیتی و رفع تنگناهای مادی بازنشستگان، جلوگیری از احساس فرسودگی و جدایی بازنشستگان از سایر کارکنان شاغل، استفاده از تجارب و اندوخته‌های سالهای خدمتی بازنشستگان و استیفای حقوق حقه آنها در چارچوب قوانین نظام جمهوری اسلامی را از اهداف برگزاری این گردهمایی بیان کرد.
به گفته دبیر کانون بازنشستگان صنعت آب وبرق استان گلستان برنامه ریزی ایجاد و ادامه مجموعه‌های فرهنگی ورزشی و تفریحی و... به منظور تقویت روحیه و نشاط بازنشستگان و پیگیری بیمه تکمیلی کلیه بازنشستگان این صنعت و نیز تشریح فعالیت کانون صنعت آب و برق گلستان و دستورالعمل‌های صادره وزیر نیرو که به شرکت‌ها ابلاغ شده و تاکید بر پیگیری مستمر آن از دیگر اهداف برگزاری این گردهمایی است.

 

 

کد خبر: 1499
  تاریخ خبر : 27 اردیبهشت 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 27 اردیبهشت 1394
 روابط عمومی
 1742
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 77
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 6,260
  • بازدید دیروز : 36,305
  • کل بازدید : 23,345,479
  • آخرین به روزرسانی : 30 فروردین 1403 10:35:50
  • شناسه IP شما : 3.145.60.29

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :