با حضور ارزيابان دفتر توسعه مديريت و تحول اداري وزارت نيرو
معاون برنامهريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقهاي گلستان گفت: با حضور" خانم كاظمي و رئيسي"، ارزيابان دفتر توسعه مديريت و تحول اداري وزارت نيرو نحوه اجراي طرح تكريم ارباب رجوع در آب منطقهاي گلستان بررسي شد.
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقهاي گلستان، مهندس" ايرج حيدريان" افزود: در اين نشست نحوه اجراي مصوبه شوراي عالي اداري در خصوص تكريم ارباب رجوع و نحوه استقرار نظامنامهها و دستورالعملهاي ابلاغي در اين شركت مورد ارزيابي قرار گرفت.
وي با تاكيد بر اصل مشتريمداري و لزوم ارتقاء سطح كيفيت و خدمات، گزارش جامعي از وضعيت طرح تكريم ارباب رجوع در شركت آب منطقهاي گلستان ارائه دادند.
حيدريان استقرار سيستم مديريت كيفيت را يكي از مهمترين اقدمات انجام شده در راستاي بهبود اجراي طرح تكريم ارباب رجوع برشمرد و افزود: مطالعه استقرار ارائه خدمات الكترونيك دو سويه به مردم، اصلاح روشها و فرآيندهاي توسعه كاربردي فناوري اطلاعات و ارتباطات، جلب مشاركت مردمي در پيدايش و اجراي و بهرهبرداري از طرحهاي عمراني و واگذاري فعاليتها در حوزه حفاظت از منابع آب زيرزميني به بخش خصوصي از ديگر اقدامات انجام شده ميباشد.
به گفته وي، مكانيزه كردن فعاليتهاي در حوزه امور مشتركين، انجام نظرسنجيهاي مستمر در سه بخش سنجش نگرش مراجعين، كاركنان و جامعه و تحليل آن به منظور سنجش و ارتقاء سطح رضايتمندي مراجعين و به كارگيري روشهاي نوين اطلاعرساني و برگزاري نشستهاي عمومي با مردم در راستاي ارتقاء سطح اطلاعرساني و آگاهيهاي عمومي از فعاليتهايي است كه در راستاي نهادينه كردن طرح تكريم ارباب رجوع در شركت آب منطقهاي گلستان انجام شده است.
معاون برنامهريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقهاي گلستان در ادامه اين نشست محدوديتها و الزامات قانوني در راستاي افزايش رضايتمندي ارباب رجوع را بيان نموده و نقطه نظرات و پيشنهادات شركت را در راستاي رفع اين محدوديتها و افزايش سطح رضايتمندي مراجعين ارائه كردند.
در اين ارزيابي مستندات مربوط به استقرار سيستم مديريت كيفيت و نتايج مميزيهاي انجام شده و اصلاح فرآيندها و بهبود خدمات قابل ارائه به مشتريان، كيفيت برگزاري جلسات كميسيون تحول و ارتقاء سلامت اداري، نظرسنجي از ارباب رجوع و پاسخگويي به شكايات و مدت زمان متوسط پاسخگوييي، آموزش كارشناسان و همچنين اقدامات انجام شده در راستاي اجراي نظامنامهها و دستورالعملهاي ابلاغي مورد بررسي قرار گرفت.