با هدف تکریم ارباب رجوع
مدير عامل شركت آب منطقهاي گلستان گفت: با هدف تکریم ارباب رجوع این اداره آماده پاسخگویی به سوالات شهروندان می باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، مهندس" نادعلي حاجيلري" افزود: اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی در زمینه مصرف بهینه آب و ارتباط نزدیک و صمیمانه با مردم موجب افزایش رضایتمندی همشهریان در ارائه خدمات می شود.
وی گفت: شفاف سازی مشکلات و مسائل از جمله ضرورت های خدمت رسانی به مردم می باشد.
به گفته وی، رسیدگی به انتقادات و پیشنهادهای همشهریان می تواند خدمت رسانی را کار آمد و اثر بخش کند.
حاجيلري خاطر نشان کرد: تلاش همه جانبه برای رضایت ارباب رجوع و تمرکز برای رفع مشکلات مراجعه کنندگان به ادارات و خدمت گیرندگان از اصول بنیادین طرح تکریم ارباب رجوع می باشد.
وی یادآور شد: آنچه خدمت رسانی به مردم را اثر بخش می سازد توجه تمامی کارکنان ادارات اعم از مدیران، کارشناسان و کارمندان به نیازهای مردم و شناخت مشکلات آنان می باشد.
مدير عامل شركت آب منطقهاي گلستان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه" اصلاح الگوی مصرف" گفت: اصلاح الگوی مصرف به معنی نهادینه کردن روش های صحیح استفاده از نعمتهای خدادی است که موجب ارتقاء شاخص های زندگی، کاهش هزینهها، توسعه پایدار و زمینهای برای گسترش عدالت در جامعه می باشد.
به گفته وی، اصلاح الگوی مصرف نیازمند فرهنگ سازی پایدار می باشد.
وی از تمامی بهره برداران منابع آب سطحی و زیرزمینی خواست تا در استفاده از آب در بخش های مختلف شرب، صنعت و کشاورزی تا حد امکان الگوهای مصرف را رعایت نمایند تا در فصل تابستان با مشکلات کمتری مواجه شوند.