|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بیانیة دعوت پایگاه بسیج کوثر شرکت آب منطقه ای گلستان برای شرکت در انتخابات 7 اسفند

پایگاه بسیج کوثر شرکت آب منطقه ای گلستان ، با صدور بیانیه ای از تمامی کارکنان و مردم انقلابی و بصیر استان گلستان برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان،متن بیانیه به شرح زیر است:

                                                      

 

 

    

 

 

 

                                                                    بسم الله الرحمن الرحیم
پدیده انقلاب اسلامی ایران بعنوان بزرگترین رویداد قرن حاضر برگرفته از اندیشه اسلام ناب محمدی(ص) است که در فضای دوقطبی لیبرالیسم غربی و سوسیالیسم شرقی بروز کرد.
دو قطبی که علیرغم تضاد و تقابل فکری و تسلیحاتی در قالب جنگ سرد در یک چیز وجه اشتراک داشتند و آن مقابله با دین به معنای عام و اندیشه دینی و اسلامی به طور خاص یکی دین را امری شخصی با تکیه بر سکولاریسم و تبلیغ جدایی دین از سیاست و دیگری آن را به عنوان افیون ملتها ترویج می کردند.
امام خمینی(ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و احیاگر اسلام راستین و انقلابی در عصر کنونی با الهام از اندیشه دینی و احکام نجات بخش آن توانست نقش دین را در زندگی انسانها و روابط اجتماعی،فرهنگی و سیاسی اثبات و حکومتی را براساس آن بنیان گذاری نماید.
از ویژگیهای بارز و اصلی پیروزی انقلاب اسلامی پیروی و تاسی از رهبری حضرت امام(ره) بعنوان یک مرجع و رهبر دینی با حفظ وحدت و اتحاد ملت بود ملت ایران توانست با پیروی از رهبری یک شخصیت الهی با وحدت کلمه و با حضور همه اقشار در این نهضت بزرگترین رخداد قرن را خلق نماید.
ملت بزرگوار ایران توانست با ایمان و حفظ وحدت بر طاغوت پیروز گردد و با حضور در صحنه و حفظ دستاوردها و ارزشهای الهی درعرصه های مختلف از جمله جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس با تقدیم هزاران شهید و جانباز با سرافرازی از امتحان سخت الهی بیرون بیاید و در برابر زورگوئیها و اقدامات خصمانه و غیر انسانی استکبار و بویژه شیطان بزرگ آمریکای سلطه گر ایستادگی کند و انقلاب اسلامی را به عنوان الگوی رها بخش با اتکاء بر اندیشه دینی به جهانیان و ملتهای مظلوم و تحت ستم معرفی نماید و بارقه امید را در دل محرومان و مستضعفان برای بدست آوردن استقلال و عزت انسانی بوجود آورد.
از دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی که در راستای وحدت مردم شکل گرفت مردم سالاری دینی است که مظهر و تبلور اراده ملت مسلمان ایران در تحقق اصل جمهوریت نظام است و آن دخالت مردم در حق تعیین سرنوشت خود در اداره حکومت و جامعه می باشد.
مردم ولایتمدار ایران اسلامی در طی ۳۷ سال عمر پر برکت جمهوری اسلامی ایران با برگزاری حدود ۳2 انتخابات در این کشور با حضور آگاهانه و مسئولانه ثابت کرده است که پشتوانه محکمی برای انقلاب اسلامی و نظام اسلامی می باشند.  
اینک در آستانه پنجمین انتخابات خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم که با عنایت به دست آوردهای مهم ملت ایران به رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و تلاش دیپلماتیک دولتمردان با پشتوانه قاطع ملت در موضوع هسته ای این وظیفه و تکلیف دو چندان خواهد بود.
مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو با توجه به تحرکات و دخالت آمریکا و ارتجاع منطقه در اجرای جنگ نیابتی در سوریه و یمن و عراق با حمایت از گروههای تکفیری و تروریستی داعش،النصر، القاعده و … با هدف ایجاد اختلاف میان مسلمانان و برپایی جنگ فرقه ای و مذهبی در منطقه خاورمیانه تمام توطئه های دشمنان جمهوری اسلامی و ملت ایران را همچون گذشته خنثی خواهد نمود و به امریکا  و هم پیمانشانش ثابت خواهند کرد که تحریهای ظالمانه او در قبل به بهانه پیشرفت های هسته ای و اکنون به بهانه توان موشکی که با هدف کاهش اقتدار ایران در منطقه و جهان صورت می گیرد هیچ خللی در اراده ملت وارد نخواهد کرد و ملت ایران با حفظ وحدت و با حضور حداکثری در صحنه انتخابات که به فرموده مقام معظم رهبری موجب عزت،اقتدار و امنیت خواهد بود به وظیفه و تکلیف دینی و ملی خود عمل می کند.
کارکنان و پایگاه بسیج کوثر شرکت آب منطقه ای گلستان نیز خود را ملزم و متعهد می داند تا همراه با سایر اقشار و آحاد ملت سرافراز ایران اسلامی با حضور پرشور به تکلیف الهی عمل کنند و زمینه ساز مجلسی متعهد، دیندار و توانمند و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی باشند.

 

 

کد خبر: 1617
  تاریخ خبر : 4 اسفند 1394
  آخرین به‌روزرسانی : 4 اسفند 1394
 روابط عمومی
 866
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 93
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 19,405
  • بازدید دیروز :
  • کل بازدید : 24,409,897
  • آخرین به روزرسانی : 27 اردیبهشت 1403 13:42:02
  • شناسه IP شما : 3.14.135.125

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :