رييس اداره روابط عمومي شركت آب منطقهاي گلستان:
رييس اداره روابط عمومي شركت آب منطقهاي گلستان گفت: روابط عمومي خط مقدم اصلاح الگوي مصرف است.
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقهاي گلستان "موسي فرماني" افزود: روابط عموميها تاثير بسزايي در ارتقاي سطح آگاهيهاي عمومي و آموزش روشهاي اصلاح الگوي مصرف دارند.
به گفته وي، روابط عمومیها نماینده رفتاری و گفتاری صنعت آب و به نوعی نماینده دولت و نظام ميباشند.
فرماني با اشاره به فعاليتهاي روابط عمومي شركت آب منطقهاي گلستان در زمينه مديريت كم آبي تصريح كرد: پخش 608 مورد پیام آموزشی بصورت زیرنویس تلویزیونی، پخش 10 مورد پیام آموزشی رادیویی، چاپ 40 پیامهای آموزشی بصورت زیرنویس در روزنامههای محلي از جمله فعاليتهاي واحد روابط عمومي در زمينه اصلاح الگوي مصرف ميباشد.
وي يادآور شد: همچنين اخذ مجوز پخش انیمیشن ”آقا میراب“، تهیه و چاپ مقاله تحت عنوان نقش آب در توسعه استان در 25 قسمت، چاپ و توزیع پنج هزار بروشور پاسخ مقام معظم رهبری به استفتاء وزیر محترم نیرو، توزیع تعداد 11 هزار اطلاعیه در خصوص خشکسالی و عدم کشت شالی با استفاده از آب چاه،ها نيز از ديگر اقدامات انجام شده در جهت استفاده بهينه از منابع آبي استان ميباشد.
رييس اداره روابط عمومي شركت آب منطقهاي گلستان مشاركت مردم را در مديريت كم آبي از بهترين راهكارهاي اصلاح الگوي مصرف برشمرد و تاكيد كرد: همكاري و مشاركت مردم در مديريت كم آبي، اطلاعرساني رسانههاي ملي و محلي و تدبير به موقع مسئولان تاثير بسزايي در حفظ و حراست از اين سرمايههاي ملي دارد.