معاون برنامه ريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقه اي گلستان خبر داد
معاون برنامهريزي و بهبود مديريت شركت آب منطقهاي گلستان گفت: خدمات الكترونيك شركت آب منطقهاي گلستان از ابتداي مهرماه امسال در دفاترict شهري و روستايي چهار شهرستان استان ارائه مي شود.
به گزارش روابط عمومي شركت آب منطقهاي گلستان، مهندس "حسين دهقان" افزود: مراحل اجرايي پنج خدمت تخصصی شرکت آب منطقهای گلستان در بخش بهرهبرداري از آبهاي زيرزميني شامل: کفشکنی، تمدید پروانه، تغییر منصوبات، حفر چاه به جای چاه و لایروبی چاه به شكل الكترونيك به متقاضيان ارائه مي شود.
به گفته وي، سه خدمت عمومی سنجش نگرش مراجعان، رسیدگی به شکایات و نظام پیشنهادات نیز از طریق خدمات الکرونیک قابل ارایه است.
مهندس دهقان تسهيل در دريافت و رسيدگي درخواستهاي مردمي و آگاهي مستمر ايشان از اقدامات انجام شده، را از جمله اهداف ارایه خدمات الکترونیک به مشتريان و متقاضيان عنوان کرد و افزود: عدم وابستگی مراجعات به زمان و مکان، کاهش سفرهای درون شهری و بین شهری از دیگر اهداف اجرایی شدن این خدمات می باشد.
وی تصریح کرد: مدیریت بهینه مراجعات و تقاضاهای رسیده، مشخص بودن وضعیت رسیدگی به مراجعه در هر زمان، کاهش هزینهها و افزایش قدرت پاسخگویی دولت از دیگر اهداف این پروژه است.
معاون برنامهریزی و بهبود مدیریت شرکت با بیان اینکه الکترونیکی کردن همه خدمات از اولویتهای کاری این شرکت است، یادآور شد: ارایه خدمات الکترونیک دو سویه از سوی رياست کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری شرکت آب منطقهای گلستان مورد تاکید جدی قرار گرفته است.
دهقان افزود: برای بهرهبرداری بهینه از خدمات الکترونیک باید با اطلاع رسانی لازم و افزايش سطح آگاهیهای عمومی ضرورت استفاده از این خدمات، برای همه مردم احساس شود.
به گفته وی، بهرهگیری از ظرفیتهای ایجاد شده در استان نظیر دفاتر خدمات ارتباطی روستایی و شعب پست بانک روند فراگیری این خدمات را شتاب می بخشد.
لازم به ذكر است مجري طرح شركت رسارایان ميباشد.