معاون برنامهریزی شرکت آب منطقهای گلستان:
معاون برنامهریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقهای گلستان گفت: بزودی فاز یک خدمات الکترونیک این شرکت به شهروندان ارائه می شود.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقهای گلستان، مهندس "ایرج حیدریان" افزود: با بهرهبرداری از این طرح، خدمات اختصاصی این شرکت نظیر صدور مجوز لایروبی، کفشکنی، چاه به جای چاه، تغییر قدرت منصوبات، تمدید پروانه بهره برداری از چاه از طریق الکترونیک ارائه می شود.
به گفته وی، سه خدمت عمومی سنجش نگرش مراجعین، رسیدگی به شکایات و نظام پیشنهادات نیز از طریق خدمات الکرونیک قابل ارائه است.
حیدریان با بیان اینکه سهولت در رسیدگی به امور مردم را از جمله اهداف ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان عنوان کرد و افزود: عدم وابستگی مراجعات به زمان و مکان، کاهش سفرهای درون شهری و بین شهری از دیگر اهداف اجرایی شدن این خدمات می باشد.
وی تصریح کرد: مدیریت بهینه مراجعات و تقاضاهای رسیده، مشخص بودن وضعیت رسیدگی به مراجعه در هر زمان ، کاهش هزینه ها، افزایش شفافیت در بدنه دولت و افزایش قدرت پاسخگویی دولت از دیگر اهداف این پروژه است.
معاون برنامه ریزی و بهبود مدیریت شرکت آب منطقهای گلستان با بیان اینکه الکترونیکی کردن همه خدمات از اولویتهای کاری این شرکت است، یادآور شد: ارائه خدمات الکترونیک دو سویه از سوی کمیسیون تحول و ارتقای سلامت اداری شرکت آب منطقهای گلستان مورد تاکید جدی قرار گرفته است.
حیدریان افزود: برای بهرهبرداری بهینه از خدمات الکترونیک باید اطلاع رسانی لازم انجام شده تا افزایش آگاهیهای عمومی ضرورت استفاده از این خدمات برای همه شهروندان احساس شود.
به گفته وی، بهرهگیری از ظرفیتهای ایجاد شده در استان نظیر دفاتر خدمات ارتباطی روستایی و شعب پست بانک روند فراگیری این خدمات را شتاب می بخشد.