|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره
مدیر محیط زیست و حفاظت کیفی منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

۸۹۴ مورد بازدید دوره ای از واحد‌های صنعتی ؛ تولیدی و خدماتی در راستای حفاظت از کیفیت منابع و مجاری آبی استان

مدیر محیط زیست و حفاظت کیفی شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در راستای اجرای قانون توزیع عادلانه آب و به منظور حفاظت از کیفیت منابع و مجاری آبی و به منظور همکاری با دستگاه های متولی، طی 10 ماهه امسال تعداد 894 مورد بازدیدهای دوره ای از واحدهای صنعتی، تولیدی، خدماتی، دامداری و ... مستقر درحاشیه رودخانه ها صورت گرفته و تخلفات شناسایی شده به دستگاه های متولی معرفی شده است.

  محیط زیست
  9 بهمن 1402
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

صدور 273 مورد اخطاریه تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها و...در حریم و بستر رودخانه های استان

مدیر دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت : در راستای حفاظت کیفی منابع آب تعداد 273 مورد صدور اخطاریه به تخلفات تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها وسنگ شکن ها، تخلیه فضولات دامی، نخاله های ساختمانی وزباله های خانگی به حریم و بستر رودخانه های استان طی هفت ماه ابتدای سال ، به مالکان امر صادر شده است.

  محیط زیست
  5 آذر 1402
مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد:

264 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها

مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: از ابتدای فروردین امسال، تا مهرماه سال 1402 تعداد 264 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداری، بخشداری ، دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها و جمع آوری آن ها صادر شده است.

  محیط زیست
  13 آبان 1402
مدیر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

شناسایی 87 مورد آبیاری مزارع با فاضلاب خام و صدور اخطاریه به مالکان امر در 5 ماهه نخست 1402

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در 5 ماهه نخست سال 1402 تعداد 87 مورد آبیاری مزارع با آبهای آلوده شناسایی و اخطاریه های آن به مالکان امر صادر و رونوشت اخطاریه ها برای دستگاه های نظارتی و متولی موضوع (ادارات حفاظت محیط زیست و شبکه بهداشت. محاکم قضایی و شهرستان ها ) ارسال می گردد.

  محیط زیست
  1 شهریور 1402
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

112 مورد صدور اخطاریه به تخلفات تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و خانگی به رودخانه های استان

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در راستای حفاظت کیفی منابع آب در سه ماه ابتدای سال، تعداد 112 مورد صدور اخطاریه به تخلفات تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها وسنگ شکن ها، تخلیه فضولات دامی، نخاله های ساختمانی وزباله های خانگی به حریم و بستر رودخانه های استان ، به مالکان امر صادر شده است.

  محیط زیست
  10 تیر 1402

روز جهانی محیط زیست ، روز آشتی با طبیعت/ مشارکت مردم برای حفظ محیط زیست ضروری است

روز محیط زیست به‌ عنوان نمادی برای آگاهی بخشی عمومی در مورد اهمیت حفظ محیط زیست جهانی می باشد. هدف از برگزاری روز جهانی محیط زیست، بخشیدن چهره انسانی به مسایل زیست محیطی، توانمندسازی مردم برای تبدیل شدن به فعالان محیط زیستی، ارتقا بینش جامعه در کنار تغییر دیدگاه‌های عمومی در خصوص نقش محوری و اساسی محیط زیست و ترویج مشارکت مردم برای حفظ محیط زیست زمین است.

  محیط زیست
  18 خرداد 1402
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان کرد:

616 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها

مدیر دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان بیان کرد: در سال 1401 تعداد 616 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداری، بخشداری ، دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها و جمع آوری آن ها از بستر و حریم رودخانه ها صادر شده است.

  محیط زیست
  18 اردیبهشت 1402
❌️ مدیر دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان:

شناسایی 410 مورد تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها و...در حریم و بستر رودخانه های استان

مدیر دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان از شناسایی ۴۱۰ مورد تخلف تخلیه فاضلاب واحد‌های صنعتی و تولیدی وخدماتی خدماتی ، کشتارگاه ها وسنگ شکن ها، تخلیه فضولات دامی، نخاله های ساختمانی وزباله های خانگی در حریم و بستر رودخانه های استان خبر داد

  محیط زیست
  24 آذر 1401
در راستای رعایت حریم کیفی منابع آب زیر زمینی انجام شد؛

1191 مورد پاسخ استعلام واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی توسط شرکت آب منطقه ای گلستان

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در 9 ماه ابتدای سال جاری تعداد 1191 مورد بررسی استعلام واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی در شرکت آب منطقه ای استان صورت گرفت و اعلام گردید لزوم استقرار واحدهای مذکور در خارج باند حریم کیفی بررسی و رعایت شده است.

  محیط زیست
  24 آذر 1401
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

شناسایی 28 مورد برداشت شن و ماسه و تخلیه پساب گل آلود سنگ شکن به رودخانه و مجاری آبی در 5 ماه ابتدای سال جاری

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در راستای بازدیدهای مستمر و دوره ای از رودخانه های استان، در در5 ماهه نخست سال 1401 تعداد 28 مورد برداشت شن و ماسه و تخلیه پساب گل آلود سنگ شکن به رودخانه و مجاری آبی شناسایی و اخطاریه آن به مالک شرکت و کارگاه داده می شود تا در اسرع وقت نسبت به رفع خسارت و اعاده وضع به حالت سابق اقدام نمایند.

  محیط زیست
  7 شهریور 1401
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

شناسایی تعداد 94 مورد آبیاری مزارع با آبهای آلوده در استان و ارجاع به مراجع ذیربط

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در 5 ماهه نخست سال 1401 تعداد 94 مورد آبیاری مزارع با آبهای آلوده شناسایی و گزارش آنها برای دستگاه های نظارتی و متولی موضوع (سازمان حفاظت محیط زیست ، مرکز بهداشت ، محاکم قضایی و...) ارسال شده است.

  محیط زیست
  6 شهریور 1401
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

727 مورد اخطاریه برای متخلفان تخلیه فاضلاب ,واحدهای صنعتی و تولیدی و خدماتی در حریم و بستر رودخانه های گلستان

مدیر دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان با اشاره به عملکرد این دفتر در سال 1400 اظهار کرد : در راستای حفاظت کیفی منابع آب ، تعداد 727 مورد صدور اخطاریه به تخلفات تخلیه فاضلاب واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی و کشتارگاه ها وسنگ شکن ها، تخلیه فضولات دامی، نخاله های ساختمانی وزباله های خانگی به حریم و بستر رودخانه های استان ، به مالکان امر صادر شده است.

  محیط زیست
  15 خرداد 1401
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان خبر داد:

155 مورد آبیاری مزارع با فاضلاب خام در گلستان شناسایی شد

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در سال 1400 تعداد 155 مورد آبیاری مزارع با آبهای آلوده شناسایی و اخطاریه های آن به مالکان امر صادر و رونوشت اخطاریه ها برای دستگاه های نظارتی و متولی موضوع (سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت و. محاکم قضایی و...) ارسال شده است.

  محیط زیست
  14 خرداد 1401
مدیردفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان :

601 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها

مدیر دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: طی 10 ماهه سال جاری تعداد 601 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداری، بخشداری ،دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها و جمع آوری آن ها از بستر و حریم رودخانه ها انجام شده است.

  محیط زیست
  1 بهمن 1400
طی 9 ماهه ابتدای سال جاری انجام شده است؛

انجام 485 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداریها، بخشداریها و دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی

مدیر دفترمحیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: طی 9 ماهه سال جاری تعداد 485 مورد مکاتبه و اطلاع رسانی به شهرداریها ، بخشداریها و دهیاری ها در خصوص تخلیه زباله و نخاله های ساختمانی به بستر و حریم رودخانه ها وجمع آوری آن ها از بستر و حریم رودخانه ها صادر شده است.

  محیط زیست
  21 آذر 1400
طی 5 ماهه ابتدای سال؛

شناسایی 80 مورد برداشت شن و ماسه و پساب آلوده سنگ شکن در گلستان / صدور اخطاریه به مالکان

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: طی بازدید های انجام شده، در5 ماهه نخست سال 1400 تعداد 80 مورد برداشت شن و ماسه و تخلیه پساب گل آلود سنگ شکن به رودخانه و مجاری آبی در استان شناسایی شده است که ابعاد برداشت غیر اصولی (طول وعرض و عمق ) و حجم برداشت مشخص شده و اخطاریه آن به مالک شرکت و کارگاه داده شد تا نسبت به رفع خسارت و اعاده وضع به حالت سابق اقدام نمایند در غیر اینصورت مطابق قانون و مقررات مربوطه اقدام و رونوشت اخطاریه های مذکور به دستگاههای نظارتی و محاکم قضایی نیز ارسال گردید.

  محیط زیست
  21 شهریور 1400
مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان:

کشف 146 مورد آبیاری مزارع استان با فاضلاب خام طی 5 ماه ابتدی سال/ صدور اخطاریه برای مالکان و دستگاه های نظارتی

مدیر دفتر محیط زیست و کیفیت منابع آب شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: در 5 ماهه نخست سال 1400 تعداد 146 مورد آبیاری مزارع با فاضلاب خام شناسایی و اخطاریه های آن به مالکان امر صادر و رونوشت اخطاریه ها برای دستگاه های نظارتی و متولی موضوع (سازمان حفاظت محیط زیست و وزارت بهداشت و محاکم قضایی و...) ارسال می شود.

  محیط زیست
  18 شهریور 1400
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 84
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 9,050
  • بازدید دیروز : 36,305
  • کل بازدید : 23,348,269
  • آخرین به روزرسانی : 30 فروردین 1403 10:35:50
  • شناسه IP شما : 3.17.6.75

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :