|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

بازدید مدیر کل پدافند غیر عامل استان از محل ساخت سد شصت کلاته گرگان

مدیر کل پدافند غیرعامل استان گلستان و هیئت همراه از محل ساخت سد شصت کلاته درجنوب روستای سید میران گرگان بازدید نمودند.

  بازدیدها
  18 آذر 1402

بازدید رئیس کل دادگستری و دادستان استان گلستان از روند پیشرفت سد نرماب

رئیس کل دادگستری استان ودادستان مرکز استان ، رئیس سازمان بازرسی استان و اعضای شورای قضائی استان با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از روند پیشرفت سد نرماب چهل چای مینودشت و اسکان روستای جنگلده بالا بازدید کردند و در خصوص رفع موانع پیشرفت کار به ویژه در جابجایی روستای جنگلده بالا بحث و بررسی صورت گرفت.

  بازدیدها
  23 آبان 1402

بازدید مشاور وزیر نیرو از پروژه ها و طرح های اولویت دار شرکت آب منطقه ای گلستان/ارائه راهکارهای لازم برای تسریع در اجرای پروژه ها

دکتر "منوچهر جبارزاده" مشاور وزیر نیرو و مسئول نظارت و کنترل راهبردی طرح‌های صنعت آب و برق ومهندس ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه های شمالی ، طی سفر دو روزه به استان گلستان به اتفاق دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و مدیران وکارشناسان این شرکت از برخی طرح های اولویت دار شرکت آب منطقه ای گلستان بازدید نمودند و در خصوص ارائه راهکارها برای تسریع در انجام پروژه ها بررسی های لازم انجام شد.

  بازدیدها
  21 آبان 1402

بازدید وزیر کشور از روند تکمیل سد «آقدکش» آق‌قلا / نیاز 1500 میلیارد ریالی برای بهره برداری از فاز اول سد انحرافی آقدکش

احمد وحیدی وزیر کشور عصر پنجشنبه در ادامه سفر به استان گلستان از روند تکمیل سد «آقدکش» شهرستان آق‌قلا دیدن کرد و گفت: تلاش می کنیم از محل بحران برای این پروژه اعتباری دیده شود.

  بازدیدها
  29 مهر 1402

بازدید میدانی استاندار گلستان از اجزای مختلف طرح آبرسانی شهرستان کلاله /بخشی از طرح آبرسانی به کلاله در شهریور امسال به بهره برداری می رسد

استاندار گلستان به اتفاق نماینده مردم حوزه شرق استان، فرماندار کلاله ، ائمه جمعه ، دکتر حیدریان مدیرعامل آب منطقه ای، آبفا و برق استان ، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران شهرستانی از طرح آبرسانی شهر کلاله بازدید بعمل آوردند.

  بازدیدها
  21 مرداد 1402

رفع تنش آبی در کلاله تا ابتدای مردادماه

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: تلاش می کنیم با همراهی مردم بزرگوار کلاله، تا اوایل مرداد ماه با اتصال آب چاه‌های حفر شده، تنش آبی شهرستان کلاله رفع می‌شود.

  بازدیدها
  26 تیر 1402

بازدید معاون تلفیق و تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران از محل سد مخزنی کبودوال

در بازدید دکتر الماسوندی معاون تلفیق و تنظیم گری شرکت مدیریت منابع آب ایران و با حضور دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، از سد نگارستان از میزان ذخیره آبی بازدید بعمل آمد و برنامه ریزی منابع و مصارف مورد بررسی قرار گرقت همچنین طرح شبکه آبیاری و زهکشی نیز مورد بازدید قرار گرفت.

  بازدیدها
  19 تیر 1402

بازدید معاون امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور از برخی طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان

در سفر دو روزه دکتر سبزی از طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان، طرح های سد نرماب، آبرسانی به آزادشهر و رامیان، آبرسانی به نوار مرزی مورد بازدید قرار گرفت و ابتدا از عملیات اجرایی اجزای اصلی سد نرماب شامل بدنه، نصب تجهیزات هیدرومکانیکال و ابزار دقیق، احداث ساختمان مونیتورینگ و سپس عملیات اجرایی مؤلفه های وابسته شامل احداث روستای جنگلده بالا، تملک اراضی محدوده مخزن ، جاده C بازدید بعمل آمد.

  بازدیدها
  10 تیر 1402

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از کارخانه ید کانسار خزر

نظر به درخواست شرکت کانسار خزر و شورابه ید برای بررسی و تسریع در برخی موارد مطروحه بین آب منطقه‌ای گلستان و شرکت شورابه ید، دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان و برخی معاونین و کارشناسان این شرکت، از محل چاه های استحصال آب و چاه های تزریق دریاچه و تخلیه پساب کانسار خزر و فرآیند تولید ید در چرخه کارخانه شورابه ید بازدید به عمل آمد.

  بازدیدها
  9 تیر 1402
در بازدید معاون امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان عنوان شد:

تاکید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان بر تقویت منابع اعتباری طرح های عمرانی آب منطقه ای گلستان

در بازدید معاون امور آب، کشاورزی و محیط زیست سازمان برنامه و بودجه کشور از طرح های عمرانی شرکت آب منطقه ای گلستان ، دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای بر تقویت منابع اعتباری طرح های عمرانی آب منطقه ای گلستان تاکید کرد.

  بازدیدها
  3 تیر 1402

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان از سد نرماب/ تسریع در استملاک اراضی مخزن سد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان، در بازدید از سد نرماب، اظهار کرد: منافع سد نرماب برای کل استان است و باید برخی مشکلات باقی مانده برای آبگیری سد نرماب با هم افزایی در استان مرتفع شود.

  بازدیدها
  28 اردیبهشت 1402

تکمیل مخزن 2 هزار متر مکعبی طرح آبرسانی به ترکمن و گمیشان تا انتهای اردیبهشت ماه سال جاری

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای از پروژه در حال اجرای تکمیل مخزن ۲هزار مترمکعبی طرح آبرسانی به بندر ترکمن و گمیشان بازدید کرد و از پیشرفت 85 درصدی این پروژه خبر داد.

  بازدیدها
  8 اردیبهشت 1402

بازدید مدیر عامل آب منطقه ای گلستان از مراحل اجرایی احداث خط انتقال آب ، طرح آبرسانی به آزادشهر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از مولفه های مختلف طرح آبرسانی به آزادشهر و مراحل اجرایی احداث خط انتقال آب بازدید کرد و مشکلات احتمالی طرح را در گفتگو با پیمانکار و مشاور طرح بررسی نمود.

  بازدیدها
  4 اردیبهشت 1402

اتصال سه حلقه شرب در شهرستان کلاله برای جبران بخشی از نیاز آبی تا قبل از آغاز فصل گرما

در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و فرماندار کلاله از اجزای طرح آبرسانی به شهرستان کلاله بر تسریع در اتصال سه حلقه چاه شرب در این شهرستان به شبکه شرب برای جبران بخشی از نیاز آبی این شهرستان قبل از فرا رسیدن فصل گرما تاکید و مشکلات احتمالی اجرای طرح بررسی شد.

  بازدیدها
  4 اردیبهشت 1402
در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب شهرستان رامیان:

اتصال یک حلقه چاه شرب و یک مخزن در سال جاری به شبکه شرب رامیان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در بازدید از اداره منابع آب شهرستان رامیان گفت: یکی از طرح های مهم این شهرستان، تامین آب شرب رامیان و سایر شهرهای این شهرهای این شهرستان ، مانند خان ببین و دلند است که این طرح نیز در حال انجام است. در حال حاضر یک حلقه چاه و یک مخزن را در حال انجام داریم. در سال قبل و امسال هم یک تعداد ۲ حلقه چاه را تقدیم مردم عزیز رامیان و خان ببین کردیم.

  بازدیدها
  28 فروردین 1402

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از طرح آبرسانی به آزادشهر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از مولفه های مختلف طرح آبرسانی به آزادشهر و چاه های حفاری شده توسط این شرکت و احداث خط انتقال آب در راستای اجرای این طرح بازدید کرد.

  بازدیدها
  27 فروردین 1402

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب شهرستان آزادشهر

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با رئیس و همکاران اداره منابع آب آزادشهر بر تلاش مضاعف کارکنان اداره منابع آب شهرستان ها برای نیل به اهداف شرکت آب منطقه ای استان در سال 1402 تاکید کرد.

  بازدیدها
  27 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب آق قلا و گمیشان:

طرح سد آقدکش از مهم ترین طرح شرکت آب منطقه ای گلستان برای مدیریت سیل/ سومین سال خشکسالی در استان

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از اداره منابع آب آق قلا و گمیشان بر پیگیری و تسریع در اجرای طرح سد آقدکش در این شهرستان با توجه به اهمیت این سد در مدیریت وکنترل سیلاب وانحراف آن از بستر اصلی رودخانه گرگان رود تاکید کرد.

  بازدیدها
  26 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از طرح آبرسانی به گنبد و نوار مرزعنوان شد:

6 حلقه چاه شرب امسال به شبکه شرب گنبد کاووس متصل می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از پایان عملیات خط انتقال آب و آمادگی برای لوله گذاری چاه شماره ۹ ، ادامه عملیات حفاری چاه شماره ۱۰ و پایان عملیات برقرسانی و پایان آزمایش پمپاژ و آمادگی برای نصب منصوبات درون چاهی چاه شماره ۸ طرح آبرسانی به گنبد و نوارمرزی بازدید کرد و گفت: 6 حلقه چاه شرب امسال به شبکه شرب گنبد کاووس متصل می شود که سه حلقه آن قبل از تابستان امسال به بهره برداری می رسد.

  بازدیدها
  26 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب کردکوی ، بندرگز و ترکمن:

ادارات منابع آب خدمت رسانی به مردم در کمترین زمان را سرلوحه کار خود قراردهند/ضرورت آموزش و اطلاع رسانی در صیانت از منابع آب

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از اداره منابع آب کردکوی، ترکمن و بندرگز اظهار کرد: مبارزه با آبخوان خواری، انسداد چاه های غیر مجاز و اطلاع رسانی وآموزش در صیانت از منابع آب استان با توجه به خشکسالی از اهم برنامه های شرکت آب منطقه ای در سال جاری است.

  بازدیدها
  26 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای از اداره منابع آب شهرستان علی آبادکتول عنوان شد:

استمرار روند خشکسالی در گلستان/ لزوم انسداد بیشتر چاه های غیر مجاز

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در بازدید از اداره منابع آب شهرستان علی آبادکتول اظهار کرد: در سال آبی جاری به دلیل خشکسالی تاکنون سال سختی را پشت سر گذاشته ایم واین خشکسالی و کاهش بارش ها همچنان ادامه دارد و انتظارات مردم هم به دلیل کمبود منابع آبی در بخش های کشاورزی و شرب بالا بود که وظیفه همکاران ما در اداره منابع آب سخت تر می شود.

  بازدیدها
  26 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل آب منطقه ای از اداره منابع آب مینودشت و گالیکش عنوان شد:

تمهیدات لازم برای آبگیری آزمایشی سد نرماب در حال انجام است/ تلاش برای افزایش اعتبارات سد نرماب

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در بازدید از اداره منابع آب مینودشت و گالیکش گفت: عملیات خاکریری بدنه سد تمام شده و هم اکنون کار آسفالت و نصب روشنایی قسمت تاج آن درحال انجام است ضمن اینکه سد انحرافی مربوط به رودخانه چهل چای هم تکمیل و مراحل نصب تاسیسات ادامه دارد و همه تمهیدات برای آبگیری آزمایشی سد در حال انجام است.

  بازدیدها
  23 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از امور منابع آب گرگان عنوان شد:

چهار حلقه چاه و 22 هزار متر مکعب مخزن در سال جاری به شهر گرگان اضافه می شود

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در بازدید از امور منابع آب شهرستان گرگان از اضافه شدن ۴ حلقه چاه و 22 هزار متر مکعب مخزن در سال جاری به شهر گرگان برای تکمیل طرح و جبران کسری ظرفیت تامین و ذخیره سازی سال جاری، خبر داد و گفت: تمام تلاش همکاران ما این است عملیات اجرائی این 4 مخزن در سال جاری به پایان برسد.

  بازدیدها
  23 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان از اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه عنوان شد:

تسریع در اتصال سه حلقه شرب در شهرستان کلاله برای جبران بخشی از نیاز آبی

در بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از اداره منابع آب کلاله و مراوه تپه بر تسریع در اتصال سه حلقه چاه شرب در این شهرستان به شبکه شرب برای جبران بخشی از نیاز آبی این شهرستان قبل از فرا رسیدن فصل گرما تاکید کرد.

  بازدیدها
  23 فروردین 1402

بازدید مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان از طرح آبرسانی به شهر کلاله/ اتصال سه حلقه چاه شرب در شهر کلاله قبل از تابستان

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در راستای بررسی آخرین وضعیت طرح آبرسانی شهر کلاله از اجزای مختلف طرح آبرسانی به این شهر بازدید کرد و گفت: سه حلقه چاه شرب در شهر کلاله قبل از تابستان به شبکه شرب این شهرستان متصل می شود.

  بازدیدها
  23 فروردین 1402
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان درجلسه شورای اداری مینودشت:

سد نرماب با حضور رییس جمهور آبگیری می‌شود

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: آبگیری اولیه سد نرماب اواخر اردیبهشت امسال در سفر استانی رییس جمهور به این استان آغاز می‌شود.

  بازدیدها
  9 فروردین 1402
به مناسبت آغاز سال جدید؛

دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان با همکاران اداره منابع آب شهرستان کاووس

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و معاونین و مدیران شرکت به مناسبت آغازسال جدید وتبریک سال نو با همکاران اداره منابع آب شهرستان گنبد کاووس دیدار کردند.

  بازدیدها
  8 فروردین 1402
در دیدار مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با امام جمعه شهرستان گنبد کاووس:

️️ 7 درصد سدهای استان آب دارند/ نیازمند مدیریت بیشتر منابع آب در بخش های مختلف مصرف هستیم

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در دیدار با امام جمعه گنبد کاووس اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل خشکسالی و کاهش بارش ها نسبت به سال گذشته تنها 7 درصد سدهای استان آب دارند که نیازمند مدیریت بیشتر منابع آب در بخش های مختلف مصرف در سال جاری هستیم.

  بازدیدها
  8 فروردین 1402
در بازدید مدیر عامل آب منطقه ای از آخرین اقدامات انجام شده حفر و تجهیز چاه‌های شماره 8، 9 و 10 طرح آبرسانی به گنبد و نوار مرز:

با راه اندازی 3 حلقه چاه طرح آبرسانی به گنبد و نوار مرز 60 لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب گنبد افزوده می شود

مدیر عامل آب منطقه ای گلستان در بازدید از آخرین اقدامات انجام شده حفر و تجهیز چاه‌های شماره 8، 9 و 10 طرح آبرسانی به گنبد و نوار مرز گفت: حفر و تجهیز 3 حلقه چاه شماره 7 و 8 و9 توسط شرکت آب منطقه ای گلستان و در قالب طرح آبرسانی به شهرها و روستاهای نوار مرزی در حال اجرا بوده که با تجهیز و راه اندازی این چاه‌ها حدود 60 تا 75 لیتر در ثانیه به ظرفیت تولید آب شرب شهر گنبد و نوار مرز ی اضافه خواهد شد.

  بازدیدها
  3 فروردین 1402

بازدید معاون مهندسی و تامین منابع مالی حوضه آبریز اترک و رودخانه های شمالی از سد نرماب

مهندس فرهادی معاون مهندسی و تامین منابع مالی حوضه آبریز رودخانه اترک و حوضه های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران از طرح سد نرماب در استان بازدید کرد و با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان و مشاور و پیمانکار طرح ، جلسه بررسی و پیگیری مراحل اجرایی و مسائل طرح سد نرماب برگزار شد.

  بازدیدها
  19 اسفند 1401
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 14 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 93
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 4,663
  • بازدید دیروز : 34,016
  • کل بازدید : 22,688,146
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 17:40:04
  • شناسه IP شما : 44.212.39.149

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :