|  رنگ  |  + 0 -  | 
ADA
بستن این پنجره
راهنما

این سایت مطابق با استاندارهای ADA برای نابینایان مناسب‌سازی شده و سازگاری این استاندارد در بخش‌های مختلف لحاظ گردیده است.
بستن این پنجره

دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با همکاران

دیدار نوروزی مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با همکاران شرکت انجام شد.

  مدیرعامل
  7 فروردین 1403

پایان رها سازی آب از سدهای گلستان و بوستان / ذخیره سازی مناسب آب در سد وشمگیر

در پایان رها سازی آب از سدهای گلستان و بوستان ، حجم آب ذخیره شده در سد وشمگیر به 15 میلیون مترمکعب رسید.

  مدیرعامل
  17 اسفند 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان:

آبگیری 23 درصد حجم سدهای استان/ رهایی سد وشمگیر از خشکسالی

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: مجموعا تا 15 اسفند ماه در 14 سد مخزنی استان 56 میلیون متر مکعب معادل 23 درصد آب وجود دارد که نسبت به سال گذشته بهبود نسبی را نشان می دهد.

  مدیرعامل
  17 اسفند 1402

ملاقات شهردار و اعضای شورای شهر گرگان با مدیرعامل آب منطقه ای استان در خصوص موضوعات مرتبط با رودخانه زیارت و النگدره

در این ملاقات، موضوعات مرتبط با سرمایه گذاری بخش خصوصی در امر بلند مرتبه سازی شهر گرگان، بستر و حریم رودخانه زیارت و النگدره عبوری از محدوده شهر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

  مدیرعامل
  12 اسفند 1402

میز خدمت با حضور مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در شهرهای مختلف استان برگزار گردید

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان با حضور در میز خدمت شهرهای مختلف استان گفت: میزان آب مورد نیاز استان در بخش های مختلف کشاورزی، شرب، بهداشت و صنعت و ... با احتساب روند افزایش جمعیت و مطابق مصرف فعلی بیش از دو برابر پتانسیل آب استان است. لذا صرفه جویی آب در همه بخش ها به ویژه کشاورزی که بیش از 80 درصد منابع آب استان در این حوزه مصرف می شود ضروری است. باید با افزایش راندمان آبیاری، استفاده از روش های نوین آبیاری، رعایت الگوی کشت مصرف آب در بخش کشاورزی را مدیریت کرد.

  مدیرعامل
  7 اسفند 1402

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان دلایل رها سازی آب از سدهای گلستان و بوستان را تشریح کرد/ رهاسازی 13 میلیون متر مکعب آب

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: با توجه به بارش های خوب سال جاری و ذخیره مناسب آب در سد های گلستان و بوستان و مدیریت نیاز آبی اراضی پایاب سد وشمگیر از ساعت 22 سه شنبه اول اسفند ماه 1402، بخشی از آب سدهای مذکور رها سازی شد.

  مدیرعامل
  2 اسفند 1402

تاکید بر نصب کنتور هوشمند و تمدید پروانه های بهره برداری در جلسه مدیریت توأمان آب و برق

جلسه مدیریت توأمان منابع آب و مصرف برق با حضور مهندس ارسلان هاشمی رئیس حوضه آبریز اترک و حوضه های شمالی در شرکت آب منطقه ای گلستان برگزار شد. در این جلسه بر لزوم پیگیری نصب کنتور هوشمند و تمدید پروانه های بهره برداری چاه ها تاکید شد.

  مدیرعامل
  29 بهمن 1402

مدیران شرکت آب منطقه ای گلستان در مرکز سامد پاسخگوی سوالات مردم بودند

مدیران شرکت آب منطقه ای استان گلستان از طریق سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت پاسخگوی سوالات مطروحه شد .

  مدیرعامل
  26 بهمن 1402

فعالیت کارخانه ید کانسار خزر تحت پایش دقیق است و از نظر وجود مواد پرتو زای طبیعی مشکلی نداشته است

در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان گلستان که در دادگستری گلستان درباره فعالیت های ید کانسار خزر و مشکلات و ابهامات آن برگزار شد، نمایندگان مرکز نظام ایمنی هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کردند: بر اساس مستندات و نمونه برداری ها و آنالیزهای مرکز نظام ایمنی هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران تا به امروز فعالیت های کانسار خزر آلودگی پرتوی نداشته و از این بابت نگرانی نداریم.

  مدیرعامل
  25 بهمن 1402
مدیر عامل آب منطقه‌ای استان در گروه خبری فجر گلستان عنوان کرد:

نصب 3237 کنتور هوشمند بر روی چاه های گلستان

مدیر عامل آب منطقه‌ای استان در نشست خبری فجر گلستان از نصب 3237 کنتور هوشمند تاکنون بر روی چاه های گلستان با هدف انضباط مصرف و صیانت از منابع آبهای زیرزمینی خبر داد.

  مدیرعامل
  14 بهمن 1402

ارائه گزارش وضعیت منابع آب استان در میز خدمت شهرهای مزرعه کتول، سیجوال و سیمین شهر

در میز خدمتی که با حضور استاندار گلستان در شهرهای نوکنده، جلین، مزرعه کتول، سیجوال و سیمین شهر برگزار گردید دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای به گزارشی از وضعیت منابع آب استان پرداخت و همچنین به مشکلات شهروندان این شهرها در حوزه منابع آب پاسخ داد.

  مدیرعامل
  14 بهمن 1402
مدیر عامل آب منطقه‌ای استان در گروه خبری فجر گلستان؛

بهره برداری از 10 طرح حوزه آب استان در دهه فجر/ ساحل چارقلی در گمیشان برای ایجاد تاسیسات آب شیرین کن تعیین شد

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در گروه خبری فجر گلستان گفت: در دهه فجر امسال ۱۱ پروژه آب منطقه با اعتبار بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و یا آغاز عملیات اجرایی خواهند داشت.

  مدیرعامل
  12 بهمن 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان :

افزایش 5 برابری حجم سد مخزنی سیجوال/ اختصاص 60 درصد اعتبارات به سد در دولت سیزدهم

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان گفت: سد مخزنی سیجوال با هزینه ۱۰۰ میلیارد تومان که 60 درصد اعتبار آن در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، به بهره برداری رسید و ظرفیت حجمی آن به ۵ برابر افزایش یافته است.

  مدیرعامل
  6 بهمن 1402

اخذ ردیف اجرایی ساختمان سد قره‌چای رامیان

اعضای کمیسیون ماده ۲۳ سازمان برنامه و بودجه کشور موافقت خود را با اجرایی شدن طرح ساختمان سد قره‌چای رامیان از سال ۱۴۰۳ اعلام نمودند.

  مدیرعامل
  4 بهمن 1402

افتتاح فاز اول طرح لایروبی قرارگاه جهادی شهید لولایی با حضور استانداردر شهر نوکنده برگزار شد

افتتاح فاز اول طرح لایروبی قرارگاه جهادی شهید لولایی با حضور دکتر زنگانه استاندارگلستان در شهر نوکنده و با حضور معاونین و مدیران استانداری ، دکتر حیدریان مدیر عامل آب منطقه ای و سایر مدیران و کارشناسان در شهر نوکنده برگزار شد.

  مدیرعامل
  29 دی 1402
معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در نشست مدیران ارشد بخش آب تاکید کرد:

جایگزینی پساب به صنایع پرآب‌بر ابلاغ شود/ جبرای عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح تحویل حجمی آب در بخش کشاورزی

معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا در شصت و دومین نشست مدیران ارشد بخش آب کشور بر تکلیف شرکت‌های آب منطقه‌ای در ابلاغ به صنایع پرآب‌بر مبنی بر استفاده از آب جایگزین و پساب تأکید کرد.

  مدیرعامل
  25 دی 1402

جلسه تعیین تکلیف مطالبات شرکت آب منطقه ای گلستان از شرکت آب و فاضلاب گلستان در دفتر برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو برگزار شد

به منظور تعیین تکلیف مطالبات شرکت آب منطقه ای گلستان از شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، جلسه ای با حضور دکتر رضایی معاون وزیر نیرو و خانم خطیبی مدیرکل مجامع وزارت نیرو و مهندس دانشگر و مهندس حیدری راد به ترتیب معاون مجامع و مدیرکل مجامع شرکت مدیریت منابع آب ایران و دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای و مدیر عامل آبفا و معاونین مالی و مدیران دفتر حقوقی دو شرکت تشکیل گردید .

  مدیرعامل
  25 دی 1402

دیدار مدیر عامل آب منطقه ای گلستان با فرمانده نیروی انتظامی استان

در راستای همکاری و هم افزایی در صیانت از منابع آبی استان مدیر عامل آب منطقه ای گلستان با فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد.

  مدیرعامل
  20 دی 1402

دیدار نماینده مردم آزادشهر و رامیان با مدیرعامل آب منطقه ای گلستان در راستای بررسی وضعیت منابع آبی شهرستان های آزادشهر و رامیان

نماینده مردم شهرستان های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، در خصوص وضعیت منابع آب سطحی شهرستان رامیان، آب بندان های این شهرستان و تامین آب کشاورزان و اعتبارات طرح های عمرانی شهرستان دیدار کرد و موضوعات مختلف منابع آبی بررسی شد.

  مدیرعامل
  19 دی 1402

۱ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای سد نرماب مینودشت؛ ارمغان سفر رئیس جمهور به گلستان

هزار و دویست میلیارد تومان اعتبار در سفر دوم رئیس جمهور به گلستان برای ادامه ساخت سد نرماب چهل چای مینودشت مصوب شده است.

  مدیرعامل
  12 دی 1402

تقدیر دهیار و اعضای شورای شاهکوه سفلی از مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در خصوص مرمت و بهسازی آببندان و تاسیسات آبی شاهکوه سفلی

طی ملاقات و دیدار با حجت السلام حاج آقای جلالی رئیس مجمع خیرین ازدواج کشور و امام جماعت شاهکوه سفلی به همراه دهیار و اعضای محترم شورای اسلامی شاهکوه سفلی از تلاش های مستمر در خصوص پیشرفت فیزیکی "پروژه مرمت و بهسازی آببندان و تاسیسات آبی شاهکوه سفلی" از دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان و دست اندرکاران مرتبط با پروژه فوق تقدیر و تشکر بعمل آمد.

  مدیرعامل
  6 دی 1402

دریافت جایزه برتر بتن برای بتن سرریز سد نرماب در بیست و ششمین همایش ملی انجمن علمی بین المللی بتن ACI توسط مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان

در بیست و ششمین همایش ملی انجمن علمی بین المللی بتن ACI شاخه ایران به همراه کنفرانس بتن و‌زلزله مرکز تحقیقات بتن، جایزه برتر بتن برای بتن سرریز سد نرماب به دکتر حیدریان مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان اهدا شد.

  مدیرعامل
  5 دی 1402
با حضور وزیر محترم نیرو در شهرستان علی آباد کتول؛

بهره برداری از ۴ هزار هکتار از شبکه آبیاری و زهکشی قره سو زرین گل و آیین اغاز عملیات اجرایی پروژه آنها سنتی رودخانه زرین گل ؛ حفاظت سیلاب رودخ

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گلستان، شبکه فرعی آبیاری و زهکشی شبکه قره سو و زرین گل با هزینه انجام شده 2 هزار و 500 میلیارد ریال و هزینه بروز شده 6 هزار میلیارد ریال اجرایی شده است.

  مدیرعامل
  30 آذر 1402
وزیر نیرو در آئین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های آب و برق گلستان مطرح کرد:

29 طرح مهم آب و برق امروز در گلستان به بهره‌برداری می‌رسد/ ضرورت افزایش راندمان آب در بخش کشاورزی

وزیر نیرو با تاکید بر اهمیت افزایش ضریب راندمان آب در بخش کشاورزی، از پیشرفت بیش از 30 درصدی طرح جهاد آبرسانی در روستاهای استان گلستان خبر داد و گفت: اعتباری را در این سفر منظور خواهیم کرد تا از این محل روستاهای بیشتری به این طرح اضافه شود.

  مدیرعامل
  30 آذر 1402
همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهور به استان؛

5 پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان به بهره برداری می رسد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس محترم جمهور به استان، 5 پروژه پروژه شرکت آب منطقه ای گلستان با اعتبار کلی 10 هزار و 900 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

  مدیرعامل
  29 آذر 1402
همزمان با دور دوم سفر ریاست جمهور به استان؛

شبکه چهار هزار هکتاری آبیاری و زهکشی علی‌آبادکتول آماده بهره‌برداری است

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان، شبکه چهار هزار هکتاری آبیاری و زهکشی «قره‌سو» و «زرین‌گل» در شهرستان علی آبادکتول به بهره‌برداری خواهد رسید.

  مدیرعامل
  22 آذر 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در برنامه حرف حساب صدا و سیمای استان:

یک هزار و 80 میلیارد تومان اعتبار در دو سال دولت سیزدهم به سد نرماب تخصیص یافته است

دکتر حیدریان در برنامه حرف حساب صدا و سیمای گلستان گفت: در فاز اول برای آبگیری سد نرماب به میزان 30 میلیون متر مکعب، باید روستای جنگلده بالا به صورت کامل منتقل شود و 280 هکتار اراضی داخل مخزن خریداری شود.

  مدیرعامل
  20 آذر 1402
با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی؛

تفاهم‌نامه سرمایه گذاری طرح گردشگری "سد نگارستان" (کبود وال) در گرگان امضا شد

بمنظور تسریع در فرآیند مبادله قرارداد و فراهم شدن زمینه آغاز عملیات اجرایی طرح تفریحی، توریستی و گردشگری سد نگارستان (کبودوال) توسط شرکت عمران و توسعه وارش بعنوان برنده مزایده طرح مذکور، همزمان با مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین با حضور وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گرگان امضا شد.

  مدیرعامل
  4 آذر 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در برنامه حرف حساب سیمای گلستان:

اخذ سند برای 3880 هکتار از رودخانه های گلستان / منشا رسوبات وارده به سدهای استان ، اراضی شیبدار بالادست است

مدیر عامل شرکت آب منطقه ای گلستان در برنامه حرف حساب سیمای گلستان با موضوع اقدامات و چالش های سیل شرق گلستان با بیان اینکه برای 3880 هکتار از بستر 25 ساله رودخانه های استان سند صادر شده است، گفت: در بالادست سدهای استان 110 هزار هکتار اراضی شیبداری وجود دارد که عموما در جهت شیب، بدون پوشش گیاهی شخم زده می شود و فرسایش خاک و افزایش رسوب در پایین دست را به دنبال دارد.

  مدیرعامل
  28 آبان 1402
مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با حضور استاندار:

ادامه فعالیت قرارگاه لایروبی شهید لولایی در لایروبی رودخانه های شرق استان / لایروبی 160 کیلومتر از رودخانه های استان در سال جاری

دکتر محمد حسن نامی رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، در جلسه مشترک ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان و شهرستان های گالیکش، گنبدکاووس و کلاله تصریح کرد: از زحمات مجموعه استان در این بحران خصوصاً استاندار گلستان تقدیر می کنم و خدمت رسانی به مردم را برکت و‌ موهبت الهی می دانیم.

  مدیرعامل
  21 آبان 1402
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
« 1 2 3 4 ... 5 21 » صفحه:
سایتـــ های مرتبطـ

آمار بازدیدکنندگان

  • کاربران آنلاین : 110
  • بیشترین بازدید همزمان : 607
  • بازدید امروز : 554
  • بازدید دیروز : 34,016
  • کل بازدید : 22,684,037
  • آخرین به روزرسانی : 9 فروردین 1403 17:40:04
  • شناسه IP شما : 3.88.60.5

راه‌های تماس با ما

  • آدرس : گلستان، کیلومتر یک جاده آق قلا، شرکت آب منطقه‌ای گلستان
  • کدپستی : 4913933165
  • تلفن : 01732687436
  • فاکس : 01732687082
  • پست الکترونیکی :
  • پیامک :
  • تلفن گویا :